Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  Anime StreamingsAnime Streamings  

Warhawk probleem

Go down 
2 posters
AuthorMessage
SniFManS
Newb
Newb

Number of posts : 2
Registration date : 2008-01-19

Warhawk probleem Empty
PostSubject: Warhawk probleem   Warhawk probleem Icon_minitimeSat Jan 19, 2008 5:51 pm

heb juist warhawk gekocht met bijhorende jambra headset . Nu thuis gekomen en willen beginnen met spelen en kreeg al onmiddelijk de plicht voor een update te doen ( versie 1.2 ) . Eerste keer mislukte de installe en moest ik opnieuw beginnen , tweede poging ging prima . Nu als ik de game wil opstarten dan krijg ik als laatste te zien bezig met laden en dan word het scherm zwart en kan ik niets meer doen . Controller werkt niet meer en ben verplicht de console af te zetten via de aan / uit knop . Iemand een gedacht wat ik kan doen of moet doen ?
Back to top Go down
ShinaiKara
Admin
Admin
ShinaiKara

Number of posts : 35
Registration date : 2008-01-17

Warhawk probleem Empty
PostSubject: Re: Warhawk probleem   Warhawk probleem Icon_minitimeSat Jan 19, 2008 7:29 pm

SniFManS wrote:
heb juist warhawk gekocht met bijhorende jambra headset . Nu thuis gekomen en willen beginnen met spelen en kreeg al onmiddelijk de plicht voor een update te doen ( versie 1.2 ) . Eerste keer mislukte de installe en moest ik opnieuw beginnen , tweede poging ging prima . Nu als ik de game wil opstarten dan krijg ik als laatste te zien bezig met laden en dan word het scherm zwart en kan ik niets meer doen . Controller werkt niet meer en ben verplicht de console af te zetten via de aan / uit knop . Iemand een gedacht wat ik kan doen of moet doen ?
Probeer anders die install nog is te verwijderen en dan opnieuw te doen... En voor nu zou ik nog stoppen met het te proberen, want op die manier is mijn PS3 kapotgegaan... Las geeneen spel/dvd meer...
Back to top Go down
https://animegamerz.4umer.com
SniFManS
Newb
Newb

Number of posts : 2
Registration date : 2008-01-19

Warhawk probleem Empty
PostSubject: Re: Warhawk probleem   Warhawk probleem Icon_minitimeSat Jan 19, 2008 10:02 pm

ShinaiKara wrote:
SniFManS wrote:
Probeer anders die install nog is te verwijderen en dan opnieuw te doen... En voor nu zou ik nog stoppen met het te proberen, want op die manier is mijn PS3 kapotgegaan... Las geeneen spel/dvd meer...

heb het nu klaar gekregen en ik moest de update 7 keer downloaden en installe . Niet echt goed die dingen maar wat doe je er aan ? Kontent dat het werkt ;-)
Back to top Go down
Sponsored content

Warhawk probleem Empty
PostSubject: Re: Warhawk probleem   Warhawk probleem Icon_minitime

Back to top Go down

Warhawk probleem
Back to top 
Page 1 of 1